Tuesday, May 10, 2011

CINTA HATI SAYA

Hye everyone..Assalamualaikum.. :)
Pada detik 4 May 2011,jam 01.01 Am,aku telah pun menjadi milik seseorang yang bernama Abdullah Naufal Bin Abd Aziz.Die seorang yang sangat sweet,prihatin,penyayang,manje,mengambil berat,dan yang penting sangat2 in love dengan diri saye.. :)
Die same macam lelaki yang saye pernah kenal dulu.Namanya,Wan Khairul Naim Bin Abd Halim.Lelaki yang saya benar2 cintai dan tunggu sampai ke hari ini.Itu b4 aku bertemu dngan budak buncit Naufal ni..hehe
Memandangkan sekarang tengah cuti sem,makin rindu lah saye dekat die ni..
Die sanagt2 baik dengan saye n xsanggup lepaskan saye.Susah nk dapat org yg betol2 sayangkan kita.Bile dah jumpe,jangan la lepaskan.Saya akhirnye jmpe jugak ngn Orang yg saye selalu idamkan yang mampu menjaga saye. :)
Saye btol2 perlukan die seperti mana die perlukan saye.
Oh cinta hatiku... <3
Saye rindu kamu..Thee~ :P
Kadang2 kite xsedar suatu magika telah berlaku.Bagi saye,ianya telah berlaku pada saya.Dan saye Sangat bertuah dipertemukan dengan dia.Harap dapatlah berkekalan sampai akhir hayat.
Rupa tidak penting.Yang penting,Rasa sayang,cinta,tanggungjawab perlu ada dalam diri.Sepertinya,dia sangat memahami dan menerima saya seadanya.Itu yang akan membahagiakan hidup ini.
Inilah ciri2 suami contoh.hehehe.
Xdapat bayangkan hidup tanpa dirinya...
Saya Sayang Awk Selamanya NAUFAL ABD AZIZ....
<3 Cinta hati saya...

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive