Monday, June 4, 2012

Masa tidak menyebelahi kita

Asalammualaikum.
Hello semua :D
Ok skarang terlalu lama xupdate blog..hahaha...seperti yg sy beritahu kt last post,saye akan cerita pasal pengalaman ikut press tu.Itu dh tersangat lama.dh makin lupe.Yg penting ianya 1pengalaman yg baru buat diri saya.Dan ianya memang enjoy :} yang masih ingat,bnyk kejadian yg xdpt dilupakan.Selipar saya putus masa teman wani ikut mentor die kt river cruise melaka.Dapat pergi sekolah mama waktu teman daya ngn mentor dia.Dan melukis batik,dengan mira masa die temankan saya kt kompleks kraftangan di kawasan perindustrian kelemak.Semuanya kenangan yg xdapat dilupakan :D Sekarang saya telah selamat menghabiskan diploma saya dengan jayanya.hahaha..Insyallah ada rezeki nanti sambung degree plak bln 9 ni.Amin.Ketiadaan kawan2,lecturer dan orang tersayang yg masih di melaka membuatkan aku terlalu rindu pada mereka.Tapi apa nk buat,ada masa jmpa lagi kan.. :]


Mengenai cerita saya dan "Cinta Hati" saya,dh bnyak kami lalui sepanjang 1tahun bersama ni.Hari tu 4 May 2012 genap setahun kami bersama.Dah banyak kami lalui n pelbagai halangan dh kami tempuhi.Dan kami telah banyak belajar dari semua itu.Dari pergaduhan ke satu pergaduhan yg lain,dari rindu hari ini ke rindu yg esok,dari kasih sayang dia dan dari kasih sayang aku,dari keputusan ke satu keputusan,kami cuba perbaiki dan tetap terus bersama.Janji yg pernah dulu diucap, "tetap bersama dalam susah dan senang" cuba kami suntik dalam perhubungan ini.Dan pada hari ulang tahun pertama kami,saya telah menghadiahkan "Cinta Hati" saya sebuah video yg datangnya ikhlas dari hati nurani seorang insan yg bernama Amanina Ajlaa ini.Memandangkan ketandusan idea nk bagi hadiah apa utk dia,jd terhasilah video ni.Lagi pun dia jauh nun disana.Xdpt celebrate hari tu.Kami masih lagi mencuba dan terus mencuba memperbaiki apa yg kurang dlm perhubungan kami.Anda juga patut begitu.. :}

Baiklah sampai sini sajelah corat-coret saya hari ini.Maaflah terpanjang plak.  :: Maklumlah lama xupdate.Banyak benda nk cerita.Selamat Malam dunia :]
Asalammualaikum.

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive