Wednesday, June 6, 2012

Hari Gembira dan duka

Asalammualaikum.
Semalam banyak perkara yang jadi.Dapat berita dari kawan yang bercadang nak kahwin.Sangat gembira n seronok mendengarnya.Saya pula yg terkejut dan xboleh bernafas.Im so happy for her. :D Lepas mendapat kegembiraan,diri ku dpt kesedihan pula.Kesulitan dalam perhubungan,salah faham membuatkan aku dan dia xbertegur beberapa hari ini.Aku cuba minta maaf.Tapi xberhasil. Dia masih marah dan xbercakap dengan aku..Malam tadi pulak rumah blackout.Super niceee!! hari ini harapnye akan lebih baik dari semalam.Harapnya hari ini akan bermula dengan baik dan sempurna.Insyallah.Amin. :}

Tadaaa!! Tadi kluar jalan2 ngn mama n adik2.Dengan hati yang duka ni,tu jela hiburan yang dapat menenangkan hati yang sedih ni..Hmmm..

" Saya mungkin bukan seseorang wanita yang sempurna buat awak.Tapi awak adalah lelaki yang teramat sempurna untuk saya "

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive