Monday, June 18, 2012

Out With The Girls ^_^

Asalammualaikum.Bissmillah.
Semalam saya keluar dengan my girl friends.Tira datang kl,jadi ni lah masanya nk berjumpa.Lagipun Daya dengan Tira jarang datang kl kan.Tapi kami kluar ber-4 je.Sebab yang lain xdapat datang.Mereka kan jauh,dan ada komitmen lain.Mula2 kami pergi jalan Tar.Lepas tu ke Paradigm mall plak.Walau pun xsemeriah seperti adanya semua penghuni rumah hijau,tapi best!

Rindunye dekat semua orang.Terutama dekat Cinta Hati saya tu.Die dh makin rajin nampaknye semenjak saya tak ada kt melaka2.Baguslah,ade perubahan.Saya suka perubahan pada dirinya.Dia dh makin rajin tido awal,bangon awal,pergi kelas pagi,buat assignment dan dia pun dah jarang keluar.Maklumlah saya xde kt sana,nk kluar pun g mane?dengan sape je kn?Kalau die rajin,fokus,blaja sunguh2 insyallah dia boleh dapat "Anugerah Dekan" sem ni.Amin. :}
Saya doakan dia berjaya.Saya sentiasa menyokong dia walaupun dari jauh..

"Walaupun terasa sunyi bila berjauhan ni,tapi hati saya tetap padanya.."


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive