Wednesday, June 13, 2012

Semester baru & Weekend (Rindu)

Bismillah.Asalammualaikum pembaca semua.. :D
Nampaknye lame plak tinggalkan blog ni.Hehehe.Maaf ye kerana xmenulis utk beberapa ketika ini..Saya sibuk sikit kebelakangan ni."Cinta Hati" saya dh mulakan sem baru.Die dh blek mlaka dh pun.Tinggallah saya disini merindui dia hari2.Hmmm.. :{ Tp xpela demi kejayaan die.saya sanggup tunggu dan memahami urusan dia kt sana.Tp dlm hati ni hanya Allah saja yg tahu betapa rindunya saya pd dia..Isnin ari2 (11 Jun 20012) lepas kelas pertama dia hari2,die tros grak kl.Katanya saje2 dtng,bosan.Tapi saya tahu die nk jmpe saya sbb dh rindu..Hehehe.So sweet.. <3  Xsangka dpt jmpe die hari2.Walaupun sekejap,tp rasa bersyukur sgt dpt jmpe die.Alhamdulillah.Dapatlah bertentang mata,melihat keadaan die,dan bagi hadiah anniversary hari2.Kami xbnyak bercakap pun.Sebab masing2 rindu,Dapat nengok muka pun dh beri kepuasan utk lepaskan rindu kami. :} Sekarang die mesti bz ngan assignment,aktiviti,macam2 lagi la.Aku kena fikir positif dan memahami die.Tp xla lupa untuk tanya khabar,nasihat beri semangat,msj,cal die.Atleast 1kali sehari.Bukan senang hubungan jarak jauh ni.Yang penting masing2 kena memahami,percaya dan bersabar.Insyallah allah merestui hubungan kita.Dan itu dpt mengeratkan lagi hubungan kita.Walaupun hati ni berat sangat nk biarkan die sorang2 kt sana tu,tp nk buat macam mana kn?Ini takdirnya untuk kami.Saya terima dengan redha jela.Ikotkan hati nk je,tinggal kt mlaka,kerja kt sana,jaga die hari2,makan minum dia,nk selalu ada dengan die.Insyallah sem ni dia akan lebih fokus tanpa ada gangguan.Harap dia belajar bersungguh2 n jadi rajin.Saya menyokong dia dari belakang.Insyallah.Amin. :D

Bercerita pasal rindu,rindu saya pada all my girls sgt2 la kuat.This weekend tira nk dtng kl.Kami plan nk kluar sama2 hujuung minggu ni.Xsabar rasanye..Tapi hanya kami ber4 jela agaknye.Sbb dila,wany n mira xdp dtng.Mereka kan jauh dan ada commitment yg lain.Xpela.Insyallah bile nk bwt clearance nnti dapatlah jmpe semua.Rindu pada mereka semua. I <3 U !    =}

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive