Tuesday, July 24, 2012

Asalammualaikum.  :D
Hari ini adalah hari penting.Tapi Ya-Allah,cmne lah boleh lupa..Hari ni birthday org tercinta.Mintak maaf lah ye sbb terlupa nk wish kt syg.Kesibukan kerja,Smalam tdo awal n kt office xbleh online membuatkan saya lg terlupa nk wish birthday awk.Maaflah syg.Bukan sengaja buat begitu.Tapi harapnye awk tetap sayangkan saya walaupun saya ni pelupa..Hee~ :P

Buat seorang lelaki yang saya amat cintai,ucapan  Selamat Hari Jadi buat awk diiringi doa semoga awk dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberkati setiap hari,berjaya dlm hidup,dipanjangkan jodoh dngan *ehem! saya Niena Ajlaa..Gembira bersama keluarga dan bahagia bersama saya :} Dapat hadiah bnyk2 bg sket kt i eh?haha.kan sharing is caring. :P semoga kita akan terus memperbaiki diri masing2 dan lebih bahagia dr sebelumnya.Insyallah.Amin.Jaga diri selalu,Study rajin2.I sentiasa support u. I <3 u so much! I cannot describe how much i love u cause it is too much!! :D  Saya selalu rindukan awk.. :} Sekali lagi,Happy Birthday My dear Sayang!!! I <3 U sayang!   ~Yang ada dlm hati awk,Niena Ajlaa~ <3 <3 <3 :}

HAPPY BIRTHDAY SAYANG!! :}
*Abdullah Naufal <3 Niena Ajlaa*

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive