Friday, January 25, 2013

6 Bulan

Asalammualaikum. ^.^

     Nampaknya sudah tepat 6 bulan saya xmenaip di ruang blog ini.Agak lama masa itu ya.Sudah satu sem saya masuk degree.Lagi pun agak bz rupanya degree ni.Banyak cabaran dan dugaan sehinggakan saya kadang2 tu nk menangis jugalah.It is harder than diploma time i tell you!  :}
     Hari ini adalah hari "maulidur rasul".Salam Maulidur Rasul untuk semua umat islam di mukabumi ini ^_^ ..Degree ni saya di tempat baru dan environment baru iaitu di Shah Alam.Shah Alam ni adalah sesuatu yg baru bagi saya.sebabnya xpernah merasai tinggal di bandar yang sibuk begini.Lain tau dari di Kuala Lumpur.Dan mula rasa seronok dan mula biasa dengan keadaan sekeliling di shah alam ni.Tapi sayangnya hanya untuk 1semester je.Dekat Shah Alam ni susah sikitlah nk kesana kemari kalau xde transport.Alhamdulillah ade bas yg boleh bawa saya berjalan2 jika bosan di bilik. :} Tempatnya cantik,tapi agak padat.Selalu makan2 dengan kawan2,shopping2 dengan mereka..Kt sini saya duduk di kolej "Seroja".Bilik 2105.semuanya 8org penghuninya.Di bilik dapatlah membe baru iaitu Ika and Lala.Ramai juga kawan2 baru yg saya dapat dekat sini.Best sangat.Rasa macam xnk tinggalkan je Kampus Shah Alam ni.Tapi nk buat mcm mana kan.dah kursus kami di pindahkan ke Puncak Alam bermula sem depan.Baru je nk suka dengan Shah Alam,dah kena pindah.Goodbye Shah Alam..Goodbye Seroja...  T_T

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive