Friday, January 25, 2013

Mimpi ini,Apakah maknanya?

Asalammualaikum :}

     Hello bloggers! ^.^ nak tau satu cerita tak?Baru-baru ni saya ade satu mimpi yang pelik,seram,takut dan xmasuk akal.Kalau dibayangkan boleh buat novel la@movie tau...
     Tak perlulah kot saya ceritakan part mula2 mimpi ni sebab xberapa penting.Yang saya nk cerita kt sini adalah dalam mimpi tu kononye saya duduk di sebuah apartment.Dan waktu saya nk pulang ke apartment pada malam hari,masa tengah berjalan menuju ke tangga bangunan tetiba ade bende jatuh dari tingkat atas.Mula-mula ingatkan ape..rupa-rupanya yang jatuh tu adalah perempuan yang memakai telekung.Selepas tu selang beberapa saat,ada lagi wanita bertelekung yang jatuh dari bangunan.makin lama,makin banyak yg terjun.Ada yang mati terus ada yang nyawa-nyawa ikan.Masyallah! Terkejut saya sampai terduduk.Ramai yang keluar dari bangunan tersebut untuk melihat apa yang sedang terjadi.
     Yang saya pelik tu kenapa memakai telekung?Mereka ini seolah-olah dirasuk untuk membunuh diri dengan memakai telekung dengan cara terjun dari bangunan.Seperti histeria,lepas seorang kena,berjangkit pula pada yang lain.Kononnya dengan memakai telekung dapat mati dalam iman la..Padahal kita sendiri tahu yang membunuh diri itu adalah dilarang,berdosa besar.Seolah2 ada suara yang berbisik pada mereka untuk terjun bangunan itu dan untuk mati dalam iman,pakailah telekung.Itu yang cuba saya cari maksudnya.Apakah maksud mimpi ini?Mungkin i cuma sekadar mimpi@ia adalah satu mesej yang saya sendiri tidak pasti maksudnya.Mungkin itu cuma tafsiran dari saya,cuma bayangan apa yang saya lalui dalam mimpi itu.Tiada maksud sebenar atau kaitan dengan apa-apa.Wallahhualam.Renungkan...  :)

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive