Monday, January 28, 2013

2013

Asalammualaikum =3

     Hello everyone! Now that the year has turned 2013 i became much bigger and older.The journey of life must keep on going.New year hari2 disambut dengan perkenalan kawan2 baru antaranya twitt famous kt twitter dikenali sebagai "MegatAD","Azhabishi"...dorang ni sebenarnya muda lagi tapi best dapat kenal kawan baru.Dorang sangat happening! Dan Januari pula bulan kelahiran saya.On my birthday,saya xdapat pulang dan celebrate dengan family sebabnya masih ada kerja yang belum slelesai.Ada presentation plak on my birthday.Tapi satu kenangan la buat aku sbb waktu saya bangon untuk kehadapan membuat presentation,semua kawan2 kelas nyanyi "Birthday song" untuk saya.Happy sangat! xpernah lagi kawan2 nyanyikan birthday song kt saya macam2.Thank you semua! Lepas tu pulak kawan2 bilik acah -acah sweet bwt surprise bagi cake kt saya..lepas tu dorang bagi hadiah..Sweet kan? I love u guys! thank you.. <3>

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
im a girl with a pair of stunning eyes... im complicated but sometimes weird

Blog Archive